21 Ağustos 2022

 Bahar Şenliği


Gündüz düşlerinin kısmen gerçekleştiği zamanlar

Gündüz düşlerinin keyfinin gıcırlığı

Dünya işçi bayramını coşkuyla anıyorken: Yıl 2022

Maltepe’de bir kadın, coşkusuna yenilerini ekliyor


Yinelenebilen bir coşkuyla: Zaman

Hep belirsiz, tam bir illüzyon!

Durum: Sağlak olmak kadar net bir libidinal enerji!

Engel: Sahiplenme duygusu, duygusal zorlantılar (Ahtapot örneği)


Bireysel etik mahkeme mesaide

Duygusal bir çok ikilem her zamanki döngüsünde

Azıcık özgürlük için talan edilebilir mi onurla korunan heykeller?

Kocaman bir soru, bulutlara tutunuyor

Sağanaklar olsa da düşmüyor ki yer yüzüne, yüzüne, yüzüme!


Her gün yürüyorum

Her yürüme yolculuğu bir silsile

Her gün, eve adım atar atmaz, duş alıyorum

Her duş bir başka silsile

Her gün biraz uyuyorum

Her uyku tam bir silsile

Hemen her gün çalışıyorum

Her çalışma mesaisi bambaşka birer, onar silsile

Penceleri aç, panjurları kapa

Sabahları erken uyan

Akşamları acık

Özbakım mühim mesele

Evi toparla

Kendini toparla!

Tüm bu tek kişilik baladlara lanet okuyorum!


Kararında yiyorum, çok içiyorum, Duygu Asena okuyorum

Kedileri çok seviyorum

Bir elektronik posta alıyorum

Silsilenin allahını yaşıyorum

Pek yemiyorum, çok içiyorum, Duygu Asena okumaya devam ediyorum.

Caddede ölmüş olan ve günlerdir mezarı cadde olan fareye üzülüyorum

Bazen özleyip, bazen kaçıyorum

Sokaktaki üç bacaklı tekiri göremediğimde. kaygılanıyorum

Minibüs şoförlerine her gün küfür sallıyorum, kullanmıyorum.

Bol bol karikatür okuyup, dudak kenarlarımdan gülümsemeler akıtıyorum

Otizmi özleyip, Türk Hava Yolları’nın bir taraflarına inciler diziyorum!

Yargılayıp insafsızca davranabilecek çok insana karşı, hiç yargılamadığım ama çok yargılandığım için hala kızıyorum

Yaptığım kadar, yapmadığım şeylerle de öz saygımı koruyorum.

Yapıyor muyum?

Yapmıyor muyum?


Üç ayda bir, 1 Mayıs İşçi bayramı kutlansın istiyorum.

Örgütlendiğimiz an -en az iki kişi olmak gerek- hedeflerimize ulaşalım diyorum.

Uzun uzun meselelerde, uzun uzun meşgul olsak istiyorum.

Ne kadar çok ayrıntı, o kadar keyif diyorum.

Simsiyah tüllü dantelli, G’li, Nutellalı ayrıntılara bayılıyorum.

Yatak başlıklarına, koltuklara, banklara, sehpalara, masalara eğlenceli anlamlar yüklüyorum

Karşılıklı sürdürülebilir enerjiye, daha çok bayılıyorum!

Ve, elbette, evrene ve evrime inanıyorum


Evren Evrim Önal

Ağustos 2022


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder